Матеріали випереджувального навчання вчителів початкових класів щодо реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти

Матеріали випереджувального навчання впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти

Інформація про результати моніторингу якості підручників для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів

Експертні висновки на проекти підручників, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Навчальні програми

Реалізація вимог формування ключових і предметних компетентностей школярів в умовах впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової ї повної загальної середньої освіти (науково-практична інтернет-конференція 2017)

Лист МОН про структуру навчального року

Лист МОН від 11.06.2014 р. № 1/9-303 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року" /list_mon_pro_navch-plani_2014-2015.doc

Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів /navch-plani_2014-2015.doc

Переліки навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які мають гриф Міністерства освіти і науки України або схвалені для практичного використання http://iitzo.gov.ua/informatsiya-pro-pereliky-navchalnyh-prohram-pidruchnykiv-ta-navchalno-metodychnyh-posibnykiv-dlya-doshkilnyh-ta-zahalnoosvitnih-navchalnyh-zakladiv-yaki-mayut-hryf-ministerstva-osvity-i-nauky-ukraj/

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2014/2015 навчальному році http://ppko-koippo.edukit.kr.ua/korekcijna_osvita/

Концепція профільного навчання в старшій школі /koncepc1ja_prof1lnogo_navchannja_2013.doc

Постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2012 №462 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти"

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання предметів у початкових класах

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 р. №572 "Про типові навчальні плани початкової школи"

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.09.2011 р. №1050 "Про навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Науково-методичне забезпечення підвищення кваліфікації педагогів у міжкурсовий період (Пахолівецька М.В., директор центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради)

Рекомендації Всеукраїнської науково-практичної конференції "Проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти в сучасному суспільстві"

Аналіз підручника О.В.Гнатюк «Основи здоров’я» (2 клас)

Аналіз підручника «Російська мова» (2 клас)

Аналіз підручника М.В.Богданович «Математика» (2 клас)

Аналіз підручника Ф.М. Рівкінд, Л.В. Оляницька «Математика» (2 клас)

Ознайомлення з навчально-методичним комплектом з літературного читання для учнів 2 клас видавництво «Генеза»

Лінгвометодичні орієнтири щодо опрацювання основних розділів програм з української мови в 2 класах

Навчально-методичний інструментарій як доповнення до підручника з української мови для учнів 2 класу

Українська мова .Програма 1 клас

Природознавство. Програми 1 клас

Підручник з математики

Математика. Програма 1 клас

Аналіз підручників основ здоров'я природа

Програма з математика

Програми 1 клас

Упровадження нового змісту навчання природознавства у 2 класі

Упровадження нового змісту навчання математики у 2 класі

Психологічна і соціальна готовність дитини

Українська мова 2 клас

Українська мова 2 клас презентація

Особливості складання характеристики на учнів першого класу наприкінці навчального року

Основні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів

Природознавство 2 клас

Математика 2 клас

Лист КОІППО від 29.08.2012 №613

Лист КОІППО від 30.08.2012 №616

Кiлькiсть переглядiв: 37

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.